جستجو:

  • اعلانات
  • اعلانات عمومی
  • بیانیه ی تقدیر و قدردانی از دست اندرکاران عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲

بیانیه ی تقدیر و قدردانی از دست اندرکاران عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲

بیانیه ی تقدیر و قدردانی  از دست اندرکاران عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲


بسم الله الرحمن الرحیم
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ ﴾. السورة ورقم الآية: التوبة (۱۴)
به یاری خداوند متعال در انتقام خون شهید مجاهد اسماعیل هنیه در تهران و نقص حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران و شرارت‌های اخیر این رژیم جنایتکار در به شهادت رساندن فرماندهان و رهبر بزرگ حزب الله سید حسن نصرالله و فرمانده شهید سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان و در پی حمایت از مردم بی‌پناه غزه و مقاوم لبنان وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله به صورت شگفت انگیزی انجام شد.بی شک حمله کوبنده موشکی ایران به اسرائیل جنایتکار با ۲۰۰ فروند موشک بخشی از آلام مردم بی‌گناه غزه و لبنان را التیام بخشید و اینک شاهد این هستیم که به دست سرداران ایرانی که فرزندان خمینی کبیر هستند و به یاری خداوند متعال ضربات جبهه قیام بر پیکر پوسیده و فرسوده رژیم صهیونیستی طوری وارد شد که نیرو و توان مقابله از آنها گرفته شده است . بی‌شک وعده صادق ۲ که ۳پایگاه نظامی اصلی و مهم اسرائیل را در هم کوباند، هشداری بزرگ برای جنایتکاران صهیونیستی بود که ایران در دفاع از حقوق مشروع خود در مقابل هرگونه تجاوز و تعرضی با صلابت و قدرت خواهد ایستاد و هر متجاوز شرور را از عملکرد خود پشیمان خواهد کرد. به همین مناسبت موسسه آموزش عالی پویش قم از اقدام شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران، ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) در انتقام و مجازات رژیم جلاد صهیونیستی موفقیت غرورآفرینی را به ارمغان آوردند، کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می دارد. همچنین با وجود همه تحریم ها و تهدیدهای دشمن به خود می بالیم که ایران این چنین مقتدر با موشک هایی که ساخت شده توسط نخبگان و مهندسان ایرانی است می تواند همچون نگینی در خاورمیانه بدرخشد.

وعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُم فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا